Fiscaal & Juridisch

Omdat fiscaal advies meer is dan het doen van uw aangiftes (BTW, Vpb, IB). Een goede voorbereiding op wat komen gaat, dat vinden wij belangrijk. Vooraf nadenken over de mogelijke scenario’s. Bijna elke beslissing die u neemt heeft namelijk fiscale consequenties. Wij werken met u aan het optimale resultaat met minimale belastingdruk. We steken onze handen uit de mouwen voor een overname of een wijziging van de juridische organisatie van uw onderneming. Ook voor uw nalatenschapsplanning, een schenking, een nieuw contract, huwelijkse voorwaarden of een echtscheiding kunt u bij ons terecht.

Estate planning

Onze experts op de fiscale afdeling hebben naast uitgebreide kennis van fiscale wetgeving ook een stevige achtergrond op het gebied van huwelijksvermogensrecht en erfrecht. Wij geven u advies over estate planning in uw specifieke situatie, zodat u een goede afweging kunt maken bij de belangrijke en zeer persoonlijke keuzes die verbonden zijn aan de overgang van uw vermogen. Het vermogen dat u als ondernemer of particulier heeft opgebouwd wilt u immers graag zo gunstig mogelijk veilig stellen, met een minimum aan te betalen belasting.

Juridisch advies

Naast het team van fiscalisten heeft Van Duyn Van der Geer ook een juriste in huis. Bij het opzetten van een ondernemingsstructuur, een reorganisatie of een aankoop of afstoting van activiteiten gedegen is bedrijfseconomisch advies immers onmisbaar is. Bovendien spelen bij dit soort zaken ook juridische aspecten een rol. Onze juriste adviseert u graag over de juridische mogelijkheden en valkuilen en stelt ook de benodigde documentatie op.

Wilt u weten wat wij voor ú kunnen betekenen?
Neem dan contact met ons op, wij vertellen u graag meer.

Onze experts

Maak vrijblijvend een afspraak

Ook interessant

Rijksbegroting 2019

Bekijk ons online magazine dan bent u snel en gemakkelijk op de hoogte van o.a. het Belastingplan 2019. Wij ondersteunen u waar nodig met de toepassing van de nieuwe regels.

Meer over dit onderwerp

uw salarisadministratie makkelijker gemaakt

Wij stappen over naar nieuwe salarissoftware. Waarom Loket.nl vraagt u zich misschien af? Omdat wij u als ondernemer zoveel mogelijk willen ontzorgen. Met Loket.nl ervaart u gebruiksgemak en heeft u altijd alle gegevens bij de hand.

Meer over dit onderwerp

Bedrijfswaardering als basis voor onderhandelingen

Wij hebben voor een goede begeleiding van de verkoop een aantal maanden uitgetrokken en zijn vol overtuiging het traject van overname gestart. Met de bedrijfswaardering als basis voor de onderhandelingen.

Meer over dit onderwerp