Basecone

Samenwerking BaseconeLogo-basecone

Basecone is een ontwikkelaar van applicaties en workflows. Zij bieden een nieuwe manier van verwerken van facturen en documenten voor accountants, bedrijven en ondernemers. Van Duyn Van der Geer heeft gekozen voor een samenwerking met Basecone. Wij bieden onze cliënten de mogelijkheid om facturen en bonnetjes gemakkelijk te verwerken met behulp van de Basecone app, “scan en herken met uw Smartphone”. De app is verkrijgbaar voor Apple en Android.

Meer informatie over de handige Basecone app
Neem contact met ons op

Zo werkt het online boekhouden met de Basecone app

  1. Administratie aanleveren: Uw administratie aanleveren is voortaan erg simpel. Papieren facturen scant u in en stuurt u vervolgens door. Digitale facturen kunt u direct uploaden, mailen of “slepen” naar het digitale archief. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om bij uw leveranciers aan te geven dat u de facturen voortaan liever direct ontvangt in een speciaal ingerichte mailbox. Op deze manier worden deze facturen direct opgeslagen in het digitale archief.
  2. Automatische verwerking: De handige software van Basecone herkent, na een juiste inrichting, de debiteur of crediteur en grootboekrekening, en verwerkt de factuur in uw boekhouding. Uiteraard controleren wij op de juiste verwerking.
  3. Altijd actueel overzicht: U heeft daarnaast via het online boekhoudpakket Twinfield, tegen een beperkte vergoeding, een actueel overzicht van de financiële situatie van uw bedrijf.

De rol van uw accountant

Ons team van accountants staat voor u klaar om uw vragen over het gebruik van deze handige tool te beantwoorden. Zij begeleiden u tijdens de overgang naar en helpen u bij het gebruik van de “scan en herken” app. Vervolgens doen onze accountants dat stapje extra. Wij helpen u bij de interpretatie van uw financiële gegevens en geven u advies voor de toekomst.

Online boekhouden met Basecone en VDVDG levert u direct voordelen op

  • Tijdbesparing in de onderlinge uitwisseling van gegevens. Bovendien is uw archief snel doorzoekbaar bijvoorbeeld op datum, leverancier, bedrag of grootboeknummer.
  • Foutenreductie omdat u minder kans op verlies van bonnen en facturen heeft. Uw archief wordt 7 jaar lang online bewaard en beschikbaar gesteld.
  • Beschikbaarheid omdat uw digitale archief overal en op elk moment te raadplegen is.
  • Er meer ruimte en tijd ontstaat voor strategische advisering, wij helpen u écht een stap verder.

Vraag onze accountants naar de handige gebruiksaanwijzing.

Basecone FLUXNIEUW: Uitbreiding door Basecone FLUX voor iOS en Android

Eén van de belangrijkste stappen in de Basecone Workflow is het autoriseren van documenten. Voor of na het daadwerkelijke boeken krijgen aangewezen gemachtigden de mogelijkheid het desbetreffende document goed of af te keuren, of On Hold te zetten. Met Basecone FLUX kunt u snel en eenvoudig autoriseren, zelfs wanneer u onderweg bent. Autoriseren gebeurt met een swipe, door de documenten naar rechts of links van het scherm te swipen, kunt u deze goed- of afkeuren. Klik hier voor meer informatie over Basecone FLUX.

Onze collega Bart van Rooijen, 071 409 04 09 | bvanrooijen@vdvdg.nl,  kan u alles vertellen over de voordelen van het gebruik van de Basecone app én de Basecone FLUX app. Hij legt u graag uit waarom u hier gebruik van zou moeten maken. Facturen gemakkelijk autoriseren met uw Smartphone, dat wilt u toch ook?