Viewing posts from: November 2000

VIDB Business cup

by Manon van der Woude on mei 9, 2019
0 comments

VIDB Business cup

Met enthousiasme vertellen wij u graag meer over onze vernieuwde samenwerking met het voetbalnieuwsplatform Voetbal in de Bollenstreek (VIDB). Met ingang van dit jaar organiseren wij de komende twee jaar de VIDB BusinessCup powered by Van Duyn Van Der Geer. Dit unieke bedrijventoernooi is het ideale bedrijfsuitje en (informele) netwerkmoment voor uw organisatie.

In de aanloop naar het toernooi, zaterdag 22 juni a.s., heeft VIDB reporter Roy een bezoek gebracht aan ons kantoor voor een interview met twee spelers uit het VDVDG voetbalteam. Bekijk hier de video.

Deelname toernooi, bent u erbij?

Wij nodigen u graag uit om deel te nemen! Meld uw team aan en neem het tegen ons en vele andere bedrijven uit de Bollenstreek op. Bovendien profiteert u, omdat u klant van Van Duyn Van Der Geer bent, van maar liefst 10% korting op deelnamekosten.

De organisatie

VIDB en BroSports zorgen dat het hele toernooi op rolletjes verloopt. Net als vorige edities worden er naast het voetbaltoernooi ook verschillende side-events, koffie en gebak, een Food plein en een feestavond met DJ en drankjes aangeboden.

Nieuw dit jaar is de aparte mannen- en vrouwencompetitie!
Kent uw organisatie ook genoeg fanatieke voetbalvrouwen? Dan kan er een extra team worden ingeschreven. Meerdere mannenteams kan natuurlijk ook, evenals een gemixt team.

Sfeerimpressie VIDB Business cup 2018

Praktische informatieVIDB-2019-social-post-aankondiging-

  • Wedstrijden 7 tegen 7
  • Maximaal 10 spelers per team, waarvan maximaal 2 gast spelers
  • Locatie is het Sportpark de Kooltuin van FC Rijnvogels in Katwijk
  • De teams worden ontvangen met koffie en gebak
  • Per team ontvangt u 10 munten en per speler 3 bonnen te besteden op het Food plein
  • De inschrijfkosten bedragen €600,- per team exclusief btw.
    Maar u betaald €540,- (10% VDVDG korting)
  • Extra eet bonnen en drinkmunten kunnen op de dag zelf worden gekocht

Aanmelden? Leuk!

Neem dan contact op met Maurice van der Meer van Voetbal in de Bollenstreek. (maurice@voetbalindebollenstreek.nl, 06 576 327 23).

Met andere vragen neemt u contact op met Bart van Rooijen van Van Duyn Van der Geer (bvanrooijen@vdvdg.nl, 071 409 04 09).

Read more

De verwerkersovereenkomst

by Manon van der Woude on mei 31, 2018
0 comments

De verwerkersovereenkomst (AVG)

Volgens de recent in werking getreden Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) bent u, wanneer u klant bent van Van Duyn Van der Geer B.V., in de meeste gevallen verplicht om een verwerkersovereenkomst met ons af te sluiten omdat wij namens u persoonsgegevens verwerken. Uiteraard hebben wij stappen ondernomen en lichten deze graag toe.

Wat staat er in de verwerkersovereenkomst?

U en/of uw organisatie heeft persoonsgegevens aan Van Duyn Van der Geer B.V. overhandigd ten behoeve van de financiële administratie en/of controle van uw financiën, daarom bent u verplicht een verwerkersovereenkomst af te sluiten. Maar wat staat er in de verwerkersovereenkomst? In de verwerkersovereenkomst staan onze afspraken vermeld rond de doel en de aard van de verwerking van uw persoonsgegevens en welke soort persoonsgegevens worden verwerkt. Om u hierin te ondersteunen hebben wij een standaard verwerkersovereenkomst voor u opgesteld. Aangezien de verwerkersovereenkomst onlosmakelijk verbonden is aan onze Algemene voorwaarden, verwijzen wij u ook graag naar de Algemene voorwaarden:

In de verwerkersovereenkomst vindt u ook een toelichting over de inzet van sub-verwerkers. Een sub-verwerker is degene die de verwerker (in dit geval VDVDG) bijstaat bij het verwerken van de persoonsgegevens. Wij werken samen met:

  • Twinfield
  • Exact Online
  • Basecone
  • Visionplanner
  • Caseware
  • Afas
  • Unit4 - Salaris Online
  • Loket

Heeft u vragen of ontvangt u graag meer informatie?

Stuur uw e-mail aan privacy@vdvdg.nl of neem contact op met uw relatiebeheerder via 071 409 04 09.

Read more

VDVDG Masterclasses

by Manon van der Woude on februari 26, 2018
0 comments

VDVDG Masterclasses

De VDVDG nieuwjaar masterclasses zitten erop! Met een frisse blik op de actuele thema's: employer branding, online marketing en public speaking zijn de deelnemers het jaar gestart. Naar aanleiding van de positieve feedback zijn wij voornemens komend jaar meerdere masterclasses in te plannen. Suggesties voor thema's zijn meer dan welkom!

Enkele reacties van deelnemers

 

Over de Masterclass Employer branding en spreker Nigaio Wijnen

  • "In het begin wist ik eigenlijk niet zo heel goed wat ik bij dit onderwerp kon verwachten, maar was blij verrast. Eigenlijk is het informatie waar iedereen in een bedrijf iets mee kan."
  • "Inhoudelijk zeker nuttig en bruikbaar. Heeft voor mij weer wat nieuwe insights gebracht, bijvoorbeeld AIDA-model gelinkt aan de fase/mindset waarin een (potentiële) kandidaat zich kan bevinden."
  • "Nigaio voldeed aan de verwachtingen - sterke interactie met aanwezigen, weet waarover hij spreekt en deelde sprekende voorbeelden uit eigen ervaring; De quiz was erg leuk en interactief, de bloemen staan nog steeds prachtig :)"
  • Over de rol van Van Duyn Van der Geer "Ik vind jullie een logische gastheer/vrouw voor zulke sessies."
  • Over de planning van de masterclass tijdens de lunch "Het is een goed moment van de dag. Wij moeten uit Amsterdam komen dus ideaal met files, en zo lunch tijd nuttig besteed."

 

Over de Masterclass Online marketing met resultaat en spreker Laurens Westerhuis

  • "Ik kan niet anders zeggen dan dat het heel erg duidelijk en goed uitgelegd werd."
  • "Volledig. Heel goed dat het zulke concrete voorbeelden waren. Wij kunnen delen hiervan zeker in praktijk brengen."
  • "Laurens vind ik een topper, veel kennis van zaken en hij vertelde alles in begrijpelijke taal. Ik ben van plan om hem zeker nog eens te spreken." 
  • Over de rol van Van Duyn Van der Geer "Fijn dat jullie dit organiseren, zelf kom je er vaak niet toe of gun je je de tijd niet. Dus big Thnx! Bedankt voor de goede zorgen en ik zie je graag bij een volgende masterclass!"

 

Over de Masterclass Public Speaking & Presence of a leader en spreker Aragorn Meulendijks

  • "Ik heb een goed beeld gekregen hoe je een presentatie moet geven en kan veel met de tips en trucs." 
  • Voldeed de masterclass inhoudelijk aan de verwachtingen "Ja meer dan dat, ik heb wel vaker een cursus "openbaar spreken" gehad maar deze was echt met een goede inhoud." En over de spreker "Ja, leuk en enthousiaste groepsleider!" 
  • Voldeed de masterclass inhoudelijk aan de verwachtingen "Boven mijn verwachtingen eigenlijk :)" En over de spreker "Zeker! Heel vlot, professioneel en persoonlijk. De een-op-een coaching was ook zeer positief ontvangen!"
  • "Ik vond de rol van VDVDG een zeer uitnodigende. Een leuk initiatief om dat op deze wijze te doen en zo klant en bedrijf aan elkaar te koppelen. Win-win voor allebei hopelijk." 
  • "Heel tof dat jullie dit doen. Het creëert direct meerwaarde voor jullie relaties. Ik vind alleen zonde dat er zo veel mensen zich hebben afgemeld. Ik zou het niet gek vinden om hier financieel een eigen bijdrage te leveren. Ook al is het symbolisch bedrag, de drempel om op allerlaatste moment zich afmelden is meteen veel hoger. Het lunch-uurtje om e-mails wegwerken en telefoontjes plegen was trouwens heel handig!"

Read more

Belangrijke wijziging VDVDG

by Manon van der Woude on december 11, 2017
0 comments

Belangrijke wijziging VDVDG

Het einde van het jaar nadert, voor ons een goed moment om alvast vooruit te kijken. Wij starten het nieuwe jaar met een voor ons kantoor belangrijke wijziging omdat per 1 januari 2018 twee aandeelhouders, Theo van Duijn en Ton Koelewijn, ons kantoor gaan verlaten. Zij hebben beiden aan de basis gestaan van onze onderneming, Van Duyn Van der Geer accountants en adviseurs, en het kantoor gebracht waar het nu staat. Met dit vertrek gaan zij hun beide lange carrières als professional in accountancy en fiscaliteit afsluiten.jaar 2018

Voor Van Duyn Van der Geer is de tijd aangebroken om de focus te gaan verleggen. Wanneer Theo en - of Ton direct bij u of uw onderneming betrokken zijn als adviseur, zult u zeker iets merken van deze verandering. Uiteraard dragen wij er zorg voor dat uw dossier zorgvuldig overgedragen wordt. Zij worden vervangen door één van onze andere professionals (hoogstwaarschijnlijk al een bekende voor u), bij de keuze van vervanging houden wij uw wensen en belangen scherp in het oog.

 

Wij zijn er van overtuigd dat wij op een prettige manier de samenwerking voortzetten.

Met vragen kunt u altijd contact opnemen met één van de leden van de Directie of het Management team via e-mail en telefoon 071 409 04 09.

Read more

Halve van Katwijk

by Manon van der Woude on oktober 1, 2017
0 comments

Halve van Katwijk

Als Zilveren partner van de TK Challenge 2017 hebben wij zaterdag 30 september deelgenomen aan de Halve van Katwijk. Een mooie uitdagende hardloopwedstrijd door de duinen. En een mooie gelegenheid om samen met TeekensKarstens, Rabobank Leiden-Katwijk en andere relaties, sponsoren, collega's en familieleden naast het neerzetten van een sportieve prestatie ook bij te praten onder genot van hapje en drankje bij Strandclub Zilt.

 

 

Over de TK Challenge 2017

Het succes van de TK Challenge 2016 echoot nog na. Een opbrengst van ruim € 165.000 voor Hospice Issoria! Maar we kijken vooruit. De TK Challenge is in een jaar een sterke, herkenbare naam geworden in de regio. TK Challenge is komen te staan voor vitaliteit. Het bestuur heeft er daarom voor gekozen juist dat begrip centraal te stellen.

Hoe wordt het ingevuld?

Op de eigen vitale, sportieve, ondernemende en betrokken wijze die de TK Challenge eigen is en door één woord toe te voegen aan de naam: het woord “foundation”. De TK Challenge Foundation stelt zich ten doel het ondersteunen van organisaties en initiatieven die opkomen voor vitaliteit. Te denken valt aan thema’s als gezondheid, sportiviteit en sociale cohesie. Jaarlijks kiest de TK Challenge Foundation één of twee goede doelen uit waaraan een substantieel bedrag zal worden toegekend en waarmee campagne wordt gevoerd om dat bedrag bij elkaar te krijgen. Daarnaast staat de TK Challenge Foundation te allen tijde open voor kleinere initiatieven en doelen. Organisaties en initiatieven kunnen zich bij de TK Challenge Foundation melden met een plan om in aanmerking te komen voor een bijdrage.

Samen met geselecteerde goede doelen gaat de TK Challenge Foundation dan aan de slag, schouder aan schouder met Gouden Partners, Zilveren Partners, Vrienden en met de Deelnemers aan de vele evenementen. Samen vormen zij de TK Challenge Community die we al zo goed kennen en die al zo veel voor elkaar heeft gekregen.

www.tkchallenge.nl

Heeft u vragen over de TK Challenge 2017, over deelname aan de Halve van Katwijk of over sponsoring in het algemeen?

Neem dan contact op met VDVDG en vraag naar Manon van der Woude: 071 409 04 09, mvanderwoude@vdvdg.nl.

Read more

Kreston Nederland, grensoverschrijdend ondernemen

by Manon van der Woude on februari 10, 2017
0 comments

Kreston Nederland, grensoverschrijdend ondernemen

Weet u dat wij lid zijn van het internationale accountantsnetwerk Kreston? En wat het netwerk voor ú kan betekenen? Wij vertellen u graag meer. De in Nederland aangesloten kantoren lanceren de website Kreston.nl om de internationale activiteiten beter onder de aandacht te brengen. Op de website speciale aandacht voor de uitdagingen waar u voor kan komen te staan wanneer u grensoverschrijdend gaat ondernemen. En vooral de oplossingen waar wij u mee kunnen helpen.Kreston International

In Nederland zijn zes accountants- en advieskantoren aangesloten bij het Kreston International netwerk, te weten: Kreston Grip N.V. (Duiven), Bentacera B.V. (Leeuwarden), Kreston Syncount Audit B.V. (Bodegraven), Van Duyn Van der Geer accountants en adviseurs (Noordwijk), ALH van Herwijnen & co accountants (Tiel), Kreston Lentink Audit (Huizen). Wij treden gezamenlijk op als Kreston Nederland (www.kreston.nl). Allen sterk in de eigen regio maar met de kennis en kunde om met u samen verder te kijken.

Uw ondernemersplannen verwezenlijken, overal ter wereld

Kreston International is een wereldwijd netwerk van onafhankelijke accountantskantoren. Met de reputatie voor het leveren van betrouwbare adviesdiensten: audit, tax en corporate finance, aan ondernemende MKB-bedrijven met grensoverschrijdende ambities.

Kreston International heeft de juiste mensen met de juiste kennis en expertise op de juiste plaats. Het doel is om ondernemers te helpen hun doelen te bereiken. Wij bouwen aan – en geloven in – een sterke en duurzame relatie. Ons bereik:

  • Kantoren in 110 landen tot uw beschikking
  • Wereldwijd staan er 21.000 professionals voor u klaar
  • Daarmee behoort Kreston International tot de 12 grootste accountantsnetwerken
  • In Nederland zijn 6 kantoren aangesloten

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Wij zijn aangesloten bij het internationale netwerk omdat wij u willen helpen met de realisatie van uw internationale ambities. Mede door de toegang tot onze internationale partners kunnen wij uw onderneming uitstekend begeleiden en ondersteunen tijdens het gehele proces. Wij zijn bekend met de uitdagingen van het grensoverschrijdend ondernemen en helpen u met de oplossingen. Bekijk de website: www.kreston.nl.

Uw ambities bespreken?

Neem contact op met uw vaste accountant of adviseur en maak een vrijblijvende afspraak om uw internationale ambities te bespreken. Nog niet eerder contact gehad met ons kantoor vraag dan naar Manon van der Woude, 071 409 04 09 of mail mvanderwoude@vdvdg.nl.

Read more

mini seminar online marketing

by Manon van der Woude on januari 20, 2017
0 comments

mini seminar online marketing

Inmiddels een week geleden (vrijdag 27 januari), de presentatie van Lennart Ruigrok bij ons op kantoor. De deelnemers hebben nieuwe inzichten gekregen in de snel veranderende online wereld. Met vooral veel aandacht voor Social Selling. En hoe u direct morgen al nieuwe klanten kunt werven met behulp van LinkedIn en uw eigen website. Een interessant én vooral ook belangrijk onderwerp dat eigenlijk elke ondernemer (commercieel gezien) aan gaat. Tijdens de gezellige afsluitende borrel was er voldoende gelegenheid om met andere ondernemers ervaringen en ideeën uit te wisselen.

Nog even de belangrijkste punten nalezen? Of bijeenkomst jammer genoeg gemist maar wel geïnteresseerd?

Bekijk dan de presentatie Morgen nieuwe klanten dankzij Social media en uw website voor handige tips, voorbeelden en contactgegevens van Booming.

Vragen? Mail VDVDG

In het (heel) kort over marketing automation en social selling

Marketing Automation is een automatische inrichting van het marktbewerking- en leadgeneratie proces met als doel het genereren van leads, verhogen van conversie en het bewerken van prospects. Centraal in Marketing Automation staan de verschillende doelgroepen (klantprofielen) en het gebruiken van technologie om effectiever en via meerdere kanalen op de juiste momenten die doelgroepen te bereiken met relevante marketing content.

Wat is Social Selling? "Social Media is here to stay." Dat betekent dat iedereen een online profiel heeft en daarmee impact heeft op het persoonlijke merk evenals het bedrijfsmerk. Aanwezigheid en interactie (of gebrek daaraan) door medewerkers op Social Media is dus bepalend voor hoe de organisatie in de markt wordt gezien door toekomstige medewerkers en klanten. Een belangrijk deel van Social Selling gaat in op hoe u uw contact met klanten kan aansterken. Social Selling draait om het versterken van relaties. Het is dus ook leuk omdat het leidt tot meer betrokkenheid bij de klant en andersom.

Waarom hebben wij dit seminar georganiseerd?

Omdat wij kansen zien voor u als ondernemer wanneer u investeert in uw online marketing activiteiten. Daarnaast is Lennart Ruigrok klant van ons kantoor, ondersteunt Booming ons in de verbetering van onze online performance én liet hij ons weten graag zijn kennis met u te delen. Wat ons betreft een win-win situatie. Reuze interessant. Ook eens spreken tijdens een mini-seminar van VDVDG? Kansen en mogelijkheden genoeg. Neem contact op met Manon van der Woude, 071 409 04 | mvanderwoude@vdvdg.nl. 

Na afloop op LinkedIn:

Read more

TK Challenge verwachtingen overtroffen

by Manon van der Woude on december 15, 2016
0 comments

TK Challenge verwachtingen overtroffen

Een jaar verder, de 'eerste' TK Challenge heeft een geweldig mooi slot beleefd. Als gouden partner zijn wij trots op het doel dat is gehaald en dat zelfs alle
verwachtingen heeft overtroffen. Naast het tot stand komen van een grote enthousiaste hardloop-community, de uitwisseling van veel creatieve ideeën als het gaat om organisatie van events en werving van donaties, en het toenemende contact met ondernemers uit de regio Leiden is het gigantische geldbedrag van €165.398,25 opgehaald voor het Hospice Issoria. Een knappe prestatie. Bedankt team van Teekens Karstens advocaten notarissen dat wij deel hebben mogen uitmaken van deze enorme uitdaging.

TK Challenge verwachtingen overtroffen

TK Challenge

Even gemist wat de TK Challenge ook alweer is? Lees dan de eerdere dossiers Sponsoring TK ChallengeTK Challenge Business event bij VDVDGTK Challenge deelname Leiden Singelloop.

Vragen hierover? Neem contact op met Manon van der Woude: 071 409 04 09 | mvanderwoude@vdvdg.nl

Read more

Zomerborrel met speciale aandacht voor…

by Manon van der Woude on juni 28, 2016
0 comments

Zomerborrel met speciale aandacht voor…

... De Wet meldMeldplicht datalekkenplicht datalekken en de consequenties voor uw onderneming. Deze meldplicht houdt in dat organisaties direct een melding moeten doen bij de Autoriteit Persoonsgegevens zodra zij een ernstig datalek hebben. En soms moeten zij het datalek ook melden aan de betrokkenen (de mensen van wie de persoonsgegevens zijn gelekt). In hoeverre bent u op de hoogte? En heeft u maatregelen getroffen om lekken of verliezen van data tegen te gaan?

Misschien denkt u dat uw onderneming niet voldoende interessant is. Of dat uw gegevens of netwerk geen doelwit zullen zijn van criminelen. Wij vinden het belangrijk dat u weet wat de risico's kunnen zijn voor uw onderneming én helpen u graag op weg. Daarom hebben wij op vrijdag 8 juli een mini-seminar georganiseerd over dit actuele thema. Experts van Qube ICT Solutions en Teekens Karstens advocaten notarissen hebben presentaties gegeven over:

  • de risico's van datalekken binnen uw onderneming en
  • over hoe de Wet meldplicht datalekken geborgen kan worden richting personeel en leveranciers.

Tijdens de bijeenkomst is er vanuit verschillende invalshoeken gekeken naar de actualiteit, trends en ontwikkelingen op het gebied van Cyber Crime en Netwerk Security.

Wilt u weten wanneer wij onze volgende bijeenkomst organiseren? Stuur dan een e-mail aan mvanderwoude@vdvdg.nl.

Read more

Leiden Singelloop kleurt rood-wit-blauw

by Manon van der Woude on april 21, 2016
0 comments

Leiden Singelloop kleurt rood-wit-blauw

TK ChallengeTijdens de 41ste Leiden Singelloop verschenen er ruim 275 TKChallengers aan de start in het kenmerkende rood-wit-blauwe tenue. Een indrukwekkend gezicht. Onder deze grote groep van sportievelingen ook 30 VDVDG-ers (medewerkers en relaties).

Loop mee voor Issoria

De enorme opkomst tijdens de Leiden Singelloop zorgde voor een nieuw hoogtepunt in de TKChallenge. Als typisch Leids evenement mocht deze loop uiteraard niet ontbreken in het rijtje. Het is een belangrijke opmaat voor de ultieme challenge, de Marathon van New York. Bestuursvoorzitter Jan Versteegh van Teekens Karstens advocaten en notarissen, initiatiefnemer van de TK Challenge: “Ik ben enerzijds erg verrast door de snelheid waarmee de TK Community is gegroeid. Nu al meer dan 300 lopers. Maar anderzijds hebben we ook stevig ingezet om maar liefst € 142.195,- aan donaties op te halen voor het Hospice Issoria in Leiden. We zijn daarmee al een heel eind op weg!”

De feiten: 6 maanden onderweg | 300 deelnemers | Bijna € 40.000,- aan donaties binnengehaald!

Bekijk de reportage van Unity TV (vanaf min. 7:47)

Lees ook het blog van Jan Rezelman, SalesCultuur, over zijn persoonlijke TKChallenge.

Doe mee en steun Hospice Issoria

De uitdaging is hardlopen! De 300 deelnemers leggen heel wat kilometers af voor het goede doel. Trainen en fit blijven, daar wordt hard aan gewerkt. Maar nu de beloning! Want eigenlijk verdient elke deelnemer donaties voor zijn of haar prestatie(s). Donaties binnenhalen blijkt óók een grote challenge voor velen. Dit zeggen twee enthousiaste VDVDG-ers zelf over hun grootste uitdaging:

“Voor mij zit het hem in de combinatie van beide. Voor iemand die voor de challenge nooit verder dan 10 km heeft gerend is de marathon een échte challenge! Daarom heb ik met mensen om me heen de deal gemaakt dat zij doneren zodra ik de marathon heb uitgelopen”, aldus Bart Vliegenthart.

“Het leuke van deze Challenge is, dat zowel het hardlopen als donaties binnenhalen allebei grote uitdagingen zijn. Er zal nog veel getraind moeten worden om mijn persoonlijke doel, de halve marathon, te bereiken. Omdat mensen mij sponsoren als ik dit bereik, is mijn persoonlijke doel gekoppeld aan het gezamenlijke doel: € 142.195 inzamelen voor Hospice Issoria te Leiden”, zo vertelt Rianne Meerkerk.

What's next?

Met wederom een Leids evenement op de agenda, de Leiden Marathon, verwacht de TK Challenge een grote stap richting het doel € 142.195,- te gaan maken! U kunt daarbij helpen. Support de lopers, steun het hospice, en doneer via www.tkchallenge.nl/deelnemers.

De Stichting Hospice Issoria heeft tot doel het geven van zorg aan mensen in de laatste levensfase en hun naasten en het bevorderen van de integratie van het stervensproces in het dagelijks leven. Dit is relevant voor iedereen en net als alle hospices in Nederland heeft ook Issoria alle steun nodig. De organisatie draait op donaties en vrijwilligerswerk samen houden wij dit prachtige instituut in stand.

Read more