Werkgeverszaken

Onder werkgeverszaken verstaan wij alle zaken aangaande uw personeel. U kunt het zich niet permitteren om hier fouten in te maken maar u bent waarschijnlijk liever bezig met het creëren van nieuwe kansen voor uw onderneming. Een gedegen salarisadministratie en andere aanverwante werkgeverszaken werpen een grote hoeveelheid verplichtingen op. Dit is een complexe en omvangrijke bezigheid die wij u graag uit handen nemen.

Geen salarisadministrateur in dienst? Geef het uit handen!

De maandelijks terugkerende activiteiten als salarisverwerking, salarisadministratie en uitbetaling van salarissen worden door onze salarisadviseurs en-administrateurs voor u gedaan. Betrouwbaar, accuraat en op tijd. Online loonadministratie behoort ook tot onze mogelijkheden.

Van HR-advies tot Juridisch advies

Wij zijn gespecialiseerd in advisering op het gebied van beloningsmogelijkheden, analyse van personeelskosten (o.a. WKR) en wij geven u uitleg over de toepassing van de Cao. Ook zijn wij gespecialiseerd in het geven van juridisch advies op gebied van arbeidsvoorwaarden en contracten, ontslag en reorganisatie.

Door de bundeling van onze krachten hebben wij een stevig team (salaris-, juridisch- en HRM adviseurs) klaar staan om u met deze vraagstukken verder te helpen.

Wilt u weten wat wij voor ú kunnen betekenen?
Neem dan contact met ons op, wij vertellen u graag meer.

Onze experts

Maak vrijblijvend een afspraak

Uw salarisadministratie makkelijker

Ons doel is u ontzorgen! Daarom stappen wij over naar Loket.nl:

  • Automatiseren van processen/koppelingen
  • HRM functionaliteiten
  • Digitale HR-dossiers en persoonlijke signaleringen
  • Werknemerloket

Tijdens onze Werkgeverszaken-lunch geven wij een demo en beantwoorden wij uw vragen. U bent van harte welkom! Lees meer

Ook interessant

Rijksbegroting 2019

Bekijk ons online magazine dan bent u snel en gemakkelijk op de hoogte van o.a. het Belastingplan 2019. Wij ondersteunen u waar nodig met de toepassing van de nieuwe regels.

Meer over dit onderwerp

uw salarisadministratie makkelijker gemaakt

Wij stappen over naar nieuwe salarissoftware. Waarom Loket.nl vraagt u zich misschien af? Omdat wij u als ondernemer zoveel mogelijk willen ontzorgen. Met Loket.nl ervaart u gebruiksgemak en heeft u altijd alle gegevens bij de hand.

Meer over dit onderwerp

Aanvraag subsidie praktijkleren

Heeft u al geïnventariseerd voor welke medewerkers de subsidie praktijkleren moet worden aangevraagd?

Meer over dit onderwerp